Skam och vanära

Skam och vanära! Jag har skaffat mig en blogg!? Att jag kunde övertalas till detta hemska dåd... Det är knappt så jag tror det själv!

Ni skulle bara ana vilket fasansfullt hot som har lett mig till denna desperata akt. SummerZpyr0 hotade med att skapa en blogg i mitt namn, om jag inte skapade en själv!!! Hemska öde, fasansfulla mardröm!

Min stolthet är sårad, så nu kommer jag gråta mig själv till sömns *Snyft*


Visar sig om det blir fler inlägg i framtiden eller icke (SummerZpyr0 talar om att jag ska göra minst ett inlägg i veckan). Min själ är tillräckligt skadad som det är av detta bakslag...


ByeBye!
**Allan**

Comments
Posted by: Pea

haha fasansfuilla xD välkommen i gänget btw :p

2010-01-11 @ 00:31:11
URL: http://summerzpyro.blogg.se/

Comment entry here:

Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blog-address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0