Yeah

Förra helgen bestod mycket av att skriva färdigt ett arbete som skulle in i torsdags, medan den här helgen hittills har spenderats med att göra i princip ingenting. Ska ner till Göteborg imorgon över dagen, tillsammans med Lisa. Hon plockar upp mig innan halv åtta - usch! för att gå upp tidigt på en söndag - och så bilar vi ner. Jag ska hjälpa henne med försäljningen under en julmarknad. Lär komma hem ganska sent imorgon kväll, vilket är lite jobbigt då jag måste upp till praktiken igen på måndag. Menmen, det går alltid på ett eller annat sätt när man måste!
 
Beroende på när jag dyker upp hemma igen, kanske jag skriver om hur dagen varit, annars ska jag försöka göra det under måndagen.
 
Jag ska även försöka ta en dag/eftermiddag då jag känner mig inspirerad till att uppdatera om mitt liv under den senaste tiden.
 
Jag avslutar detta inlägg med att citera mig själv:
 
"Hade det inte varit för brösten hade jag sett riktigt bra ut ibland, till och med varit snygg vid tillfällen. Idag är en av dessa dagar ^_^

Japp, idag mår jag bra och självförtroendet är på toppennivå :)"
Facebook-status tisdag 3 december 2013
 
**Allan Émile**
 
 

Comments

Comment entry here:

Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blog-address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0