Mastektomi

Så senast jag uppdaterade här var det för att ömka mig över att det var det datum som min mastektomi först var planerad till, men att den ju inte blev av utan jag väntade på ett senare datum.
 
Fick operationen genomförd den första mars i år, men resultatet blev inte bra - det såg hemskt ut rent ut sagt.
 
Den 24:e augusti (cirka 6 veckor sedan) fick jag en korrigerande operation genomförd - det ser jävligt mycket bättre ut nu.
 
Jag är dock för lat för att göra en ordentlig uppdatering om det här just nu, utan om någon är intresserad av att läsa mer om det och se bilder är ni välkomna att kolla min Instagram (@needlasch) eller min facebook om ni har mig där :)
 
-----
 
I övrigt närmar det sig slutet på min kom.anställning (vet inte om jag skrivit om det något här tidigare dock), sista arbetsdagen är den 16:e oktober. Förhoppningsvis är skolan villig att ta över anställningen i och med det eller villiga att anställa mig på nytt efter en kortare tid utan mig där. De behöver personal och jag gör ett bra jobb, men som alltid är det ekonomin som påverkar mest.
 
Får försöka komma ihåg att uppdatera här när jag vet närmare hur min arbetssituation kommer se ut resten av hösten.
 
**Allan Émile**

Comments

Comment entry here:

Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blog-address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0